10.4.2012

Haaste, jonka sain Ystävältäni Nannelta,

Sain Nannelta kivan haasteen,

Kirjoita itsestäsi 8 asiaa, joista pidät. Ulkonäkö/luonne/taito/mikä vain.
Nyt on lupa kehua itseään! Laita haaste eteenpäin ainakin yhdelle bloggaajalle.

1.) Olen onnellinen siitä, että olen pärjännyt elämässäni kohtuullisen hyvin, vaikka välillä olen joutunut kohtaamaan suuriakin haasteita elämässäni. Parasta elämässäni ovat lapseni, kaikki kolme! Joka päivä kiinnyn heihin enemän ja enemmän. Vauh, mun varsinaiset kultakimpaleet <3

2.) Olen oppinut, ettei työ ole minulle tärkeintä, vaan perhe. Työstäni pidän ,kyllä ja paljon .

3.) Sisustaminen on mun juttu, vaakamiseen tapaani, olen aika tarkka ja pidän kaikesta kauniista kodissani!

4.) Pidän liikunnasta, jota taas viritellään, näin kevättä ja kesää kohti.

5.) Olen suvaitsevainen ja empaattinen.

6.) Nautin elämän pienistä arkisista asioista.

7.) Omaan jonkunlaisen huumorintajun, kiitos siitä edesmenneelle Isälleni ja tietenkin Lapsilleni!

8.)Olen kasvanut ihmisenä viimeisen vuoden aikana, Paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti