6.2.2013

Hitto, jo Helmikuun 6 päivä

Kivasti rätti poikki ja väsynyt..
Päivät menevät kuin siivellä, kelloa kerkeää katsoa aamulla, päivällä ennen työpaikan vaihtoa ja illalla..aika rumbaa, mutta mukavaa..pari tuntia kun saisi yöhön lisää aikaa, niin voisin sanoa, että se riittää!

Opetustyössä mennään kiireisiä aikoja, vanhojentanssit ja penkkarit lähestyvät. Kampaukset ovat olleet kyllä työnalla ja kädestä pitäen opetusta on tapahtunut, välillä hymyssäsuin, välillä miettien sekä pohtien - parasta on että tuloksia tulee, mitäpä siitä jos kaikki se tapahtuu omasta selkänahasta!? Paras kiitos tulee siitä, että näkee tuloksen, asiakkaan tyytyväisen ilmeen sekä opiskelijan oppimisen :o))

Illaksi on kiva heittäytyä yrittäjän rooliin ja kokeilla omia taitojaan, nauttia asiakkaan kokemasta tyytyväisyydestä ja omasta hyvästä fiiliksestä - onkohan tämä sitä mitä olen vuosien saatossa/varrella haaveillut? Ei ole ollut rohkeutta, kenties aikaa tai jotain, jotain..mutta nyt se on tässä ja nyt :o))) Hei oikeesti työ on kivaa,, Ihankuin tästä päivityksestä olisi tullut jotenkin pieni pakonomainen raapustus tänne - lyhyt ja ytimekkäästä ei kyllä tietoakaan, mutta onhan edes jotain! Tästä on hyvä siirtyä etsimään sitä mun omaa untuvat tyynyä, vetää samanmoinen peitto korville, nauttia unesta, edes hetken :o))


Muuten seuraavassa on viisaita sanoja, ajatuksista puhumattakaan;

AJATUSTEN VALLANKUMOUS

Entäpä jos tässä hetkessä ei olekaan 
niin paljon vikaa. Vain minun ajatukseni 
siitä on nurinkurinen. Entäpä jos tuo 
ihminen ei olekaan niin vastenmielinen. 
Vain minun ajatukseni hänestä on 
väärinpäin.

Suurin vallankumous on ajatusten vallan-
kumous. Itse asiassa ainoa tarvittava
vallankumous.

Ajatuksillani minä luon maailman jossa
elän. Jos haluan nähdä maailman ikävänä,
se on ikävä. Jos haluan nähdä ihmisen
pahana, hän on paha. Jos haluan tuntea
itseni riittämättömäksi, olen sitä.
Voiko elämä olla näin yksinkertaista?

Mikä monimutkaisuudessa on niin yli-
vertaista, että se voisi selittää
elämää paremmin? Kuva on vain kuva.
Eihän se ole kuvan vika, jos minä pidän
sitä kädessäni ylösalaisin ja näen sen
väärinpäin.

Elämä on mitä on. Minä ratkaisen sen
miten sitä katson. Ehkä juuri siksi
maapallo on pyöreä. Olet missä olet,
aina maapallo on kuitenkin oikeinpäin.
Kuten sinäkin.

Jos et itse halua sitä muuksi nähdä.

-Heli Karjalainen





Blogin raapustaja kiittää tästäkin päivästä  :o)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti