7.4.2013

Mustaa ja valkoista

Energinen sunnuntai päivä ja teemana mustaa ja valkoista.

Pitkästä aikaa minä, siis minä, lähdin etsimään jotain pientä, harkittua mustaa, valkoista kotiimme. Kevällä tulee aina se pieni päivitys himo, jotain pientä silmäniloa on saatava, kodin ilmettä piristämään. Onneksi tiesin mitä olin menossa hakemaan ja ne löytyivät.

Muuten jos olisin mies, tuliskohan mulle nämä reissut kalliimmaksi uuden auton muodossa? Joskus entisessä elämässä muistan, kun kevät aurinko alkoi lämmittämään, niin silloin alkoi tuo autokuume, vai muistankohan väärin? Auton puolesta mulle riittää se, että se kulkee, on puhdas ja kohtuu luotettava..vielä kun leima napsahtaa plakkariin, niin taas rellu kulkee :o))

Kai meillä naisilla on erilaiset kuumeemme - koti ja sen ulkoinen olemus on mulle se juttu, näin se on ollut aina ja mihinkäs se muuttuisi? Auta armias sitä, joka tulisi ja muuttaisi soffan paikan, saatikka sitten vaihtais verhoja - Huh!

Pienestä se on kiinni - eronnut ex-rouva, joka kuitenkin nauttii kaikesta kauniista ja tietenkin omasta kodista :o)) Nyt takas kodin kunnostamiseen, kivaa sunnuntaita.




Tämä oli aivan must ostos, eihän meillä kastelukannua ollutkaan

Uudet servetit tietnekin, kapissa on vain jouluaiheisia..



Voihan sitä maisemia ihailla näin talulun välitykselläkin .. ja ..

... tietenkin kynttilän loisteessa..



Lepakkotuolin uusi ystävä .. lepakkotulolin ikä taitaa  olla jo yli 40v.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti